Türkiye çimento sektörünün yenilikçi şirketi Çimsa, Entegre Faaliyet Raporu’nda 2018 yılı finansal değerlendirme ve yatırımlarına, kurumsal sorumluluk politikalarına yer verirken, Çimsa’yı “Geleceğin Çimento Şirketi” olarak konumlandıracak iş planlarını açıkladı.
Çimsa, 2018 yılında 869 milyon TL değerinde ihracat gerçekleştirdi. Çimsa CEO’su Ülkü Özcan, “2018 yılında geniş lojistik yapılanmamız, beyaz çimento ve özel ürünler alanındaki uzmanlığımızla Türkiye’nin ihracat liderleri arasında yer aldık. 2018 yılında 869 milyon TL değerinde ihracat gerçekleştirdik ve operasyonel karımızın %50’sinden fazlası yurt dışından geldi. Yurt dışındaki yapılanmamızla uluslararası bir çimento üreticisi konumuna sahip olurken, küresel beyaz çimento ticaretinde yeni yatırımlarımızla birlikte Türkiye’nin ihracat gelirlerine sağlayacağımız katkıyı da çok daha iyi noktalara taşıyacağız. Global oyuncu kimliğimizi, 2019 yılında güçlendirmeye ve sektörün öncü çimento üreticisi olarak yeni projeler hayata geçirmek için çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Şirketimizin geniş çaplı ihracat gücü sayesinde dünyanın dört bir yanında ekonomik açıdan gelişmeye ve insan hayatına değer katmaya da devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
CemenTürk Dergisi
CemenTürk, 2008 yılından itibaren iki ayda bir yayınlanan hazır beton ve çimento sektörüne ait bir sektör dergisidir. AjansGN’nin öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle sektörel yayıncılığa önemli bir ivme kazandıran CemenTürk, sektörün ortak sesi olmaya devam etmektedir.
Benzer İçerikler
Yorum Yap