Sabancı Holding iştiraklerinden Çimsa, Türkiye çimento sektörünün yenilikçi şirketi olarak 2019’a başarılı bir başlangıç yaptı. Çimsa’nın 2019 yılının ilk çeyreğine ait net satış geliri 336 milyon TL, net karı ise 18 milyon TL olarak gerçekleşti.
Çimsa Genel Müdürü Ülkü Özcan, “Geleceğin dijital çimento şirketi olarak, 2019 yılına güçlü bir performans ile giriş yaptık. İlk çeyrekte özellikle yurt dışı satışlarımızda yüksek bir performans sergileyerek, %54 seviyesinde güçlü bir artış kaydetmeyi başardık. 2018 yılında olduğu gibi 2019 yılı boyunca da Endüstri 4.0 projelerine önem vererek, inovasyon, Ar-Ge ve dijitalleşme alanındaki projelerimiz ile Çimsa’nın değerini ve itibarını küresel ölçekte yukarıya taşımaya devam edeceğiz. Çimento sektöründeki 50 yıla yakın tecrübemiz ile çevreye ve topluma karşı sorumlu, şeffaf ve hesap verebilir, doğru ve güvenilir olma hedeflerimizi sürdüreceğiz” şeklinde konuştu.
Özcan, “2018 yılında özellikle beyaz çimento ve özel ürünler alanında çimento sektörünün global oyuncusu olarak yer aldık. 2019 yılına ise Avrupa’nın en teknolojik beyaz çimento fabrikası olan Bunol Fabrikası’nı üretim ve dağıtım ağımıza katarak başladık. Geniş lojistik yapılanmamızla 2019 yılında global oyuncu kimliğimizi daha da güçlendirecek ve ülkemizin ekonomi ve kalkınmasına destek olacak çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.
Sonraki Haber 2018 Yılının İhracat Lideri “Çimsa” Oldu
CemenTürk Dergisi
CemenTürk, 2008 yılından itibaren iki ayda bir yayınlanan hazır beton ve çimento sektörüne ait bir sektör dergisidir. AjansGN’nin öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle sektörel yayıncılığa önemli bir ivme kazandıran CemenTürk, sektörün ortak sesi olmaya devam etmektedir.
Benzer İçerikler
Yorum Yap