Fırat FIRAT
Çimento Kimyasalları Satış Müdürü
Polisan Kimya
Çimento K. Katkı üretimi, 2021 yılının son çeyreğine kadar Çimento üretimine paralel olarak, Covid-19 salgını etkilerine rağmen iyi bir performans gösterdi. Sektörün büyüme yaşadığı 2020 yılından sonra 2021 yılında da hem pazarın tekrar açılması hem de baz etkisiyle satışlar arttı. Yılın son çeyreğinde, çimento üretimindeki düşüşe bağlı olarak, gerileyen yurt içi satışların ve ihracatın, çimento katkıları sektörünü de paralel olarak etkilediğini düşünüyoruz.
Çimento K. Katkıları üretiminde kullanılan hammaddelerin neredeyse tamamının yurt dışından gelmesinden dolayı, salgın nedeniyle küresel tedarik zincirinin bozulması, navlun-konteyner ve hammadde fiyatlarındaki öngörülemeyen artışlar 2021 yılında meydana gelen önemli gelişmeler arasında yer alıyor.
3 farklı bölgedeki fabrikamızla her aşamada eksiksiz hizmet sunduk
Covid-19 salgını nedeniyle, iş süreçlerimizi yeni duruma göre şekillendirirken, çalışanlarımızın
sağlığını ve güvenliğini ön plana aldık. Salgından korunma yolları ile ilgili hijyen, dönüşümlü çalışma, seyahat, servis, ateş ölçümü, ofiste, sahada ve ortak kullanım alanlarında dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında tüm çalışanlarımızı bilgilendirdik. Birçok departmanda uzaktan çalışma modeline geçildi.
Operasyonlarımızın da sürekliliğini sağlayacak ve müşterilerimize verdiğimiz hizmetin de kesintisiz
olarak sürmesine yönelik aksiyon planlarını hayata geçirdik. Sahadan gelen talep için gerekli
stoklarımızı bulundurarak, Dilovası, Adana ve Samsun fabrikalarında kesintisiz üretim gerçekleştirdik. Fabrikalarımızın, Türkiye’nin 3 farklı bölgesinde faaliyet göstermesinin sağladığı avantajlı konum ile müşterilerimize zamanında teknik hizmet, gecikme olmaksızın ürün teslimatları, satış ve pazarlama kolaylıkları sağladık.
Yurt dışı pazarlardaki marka bilinirliğimizi artırmayı amaçlıyoruz
2022 yılında da faaliyetlerimizi, global bakış açısına sahip, sürdürülebilirlik olgusunu ve inovasyon
kültürünü odağına yerleştirmiş, esnek ve çevik bir marka vizyonu çerçevesinde şekillendirmeye hızla devam edeceğiz. Operasyonlarımızda belirlediğimiz ortak hedefler ve pazar payı – karlılık optimizasyon analizleri doğrultusunda, stratejilerimizi uygulayacağız. Yurt dışı pazarlardaki marka bilinirliğimizi artırma amacımız ile bu alandaki çalışmalarımıza hız vereceğiz.
Önceki Haber2022 yılında dijital dönüşüme odaklanacağız
Sonraki Haber 2021 yılına göre %35’lik bir büyüme hedefimiz var
CemenTürk Dergisi
CemenTürk, 2008 yılından itibaren iki ayda bir yayınlanan hazır beton ve çimento sektörüne ait bir sektör dergisidir. AjansGN’nin öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle sektörel yayıncılığa önemli bir ivme kazandıran CemenTürk, sektörün ortak sesi olmaya devam etmektedir.
Benzer İçerikler
Yorum Yap