Beyaz çimento alanında dünyanın önde gelen markalarından biri olan Çimsa, her sene düzenlenen ve sektörün en prestijli fuarlarından olan Uluslararası Yapı ve İnşaat Fuarı World of Concrete (WOC) 2019’a katıldı. Çimsa Aluminates ve Çimsa Süper Beyaz ailesi ürünlerini inşaat sektörünün önde gelen temsilcileri ile buluşturan Çimsa fuarda, yenilikçi çözüm sağlayan ürünleri ile de dikkat çekti.
Beyaz çimento ve özel ürünler alanında küresel piyasalardaki liderliğini koruyan Çimsa, Süper Beyaz, Süper Beyaz Slow, Crafta N, Crafta S, Recipro 40, Recipro 40+, Recipro 50 ve Rego ürünlerini tanıttığı fuarda büyük ilgiyle karşılandı. Tüm ürünlerini 2016 yılında Fomülün Adı çatısı altında bir araya getiren Çimsa, Süper Beyaz ailesinin üyesi ve harç uygulamaları alanına yönelik geliştirdiği Crafta N ve Crafta S ürünleriyle, genel kullanıma yönelik geliştirdiği Super White ürünüyle, Aluminates ailesinin üyesi ve yapı kimyasalları alanına yönelik geliştirdiği Recipro ve genel kullanıma yönelik geliştirdiği Rego ürünüyle fuarda yer aldı.
Çimsa Genel Müdürü Ülkü Özcan World of Concrete (WOC) 2019’a katılmaları ile ilgili şunları söyledi: “Çimsa olarak 46 yılı aşkın süredir çimento ve yapı malzemeleri sektörünün global bir oyuncusu olarak faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Geniş ürün yelpazemizle yön verdiğimiz küresel çaplı faaliyetlerimiz, yenilikçi çalışmalarımız ve sürdürülebilirlik stratejimiz çerçevesinde şirketimizi “Geleceğin çimento şirketi” olarak konumlandırıyoruz. Üstün nitelikli ve yüksek katma değerli ürünlerimizi dünya çapında iş ortaklarıyla hızlı bir şekilde buluşturma kapasitesine sahip bir şirketiz. Türkiye’de üretim yapıp ihracat yapmanın ötesinde yurtdışındaki yapılanmamızla toplam 7 terminalimizden de müşterimize istediği zamanda istediği ürünü temin edebilmekteyiz. Terminal yapılanmamızın olmadığı pazarlarda ise en etkin lojistik kanallarını kullanarak müşterilerimize ürünlerimizi eksiksiz ve zamanında sunuyoruz” dedi.
Sonraki Haber Akçansa’dan Çanakkale’ye Güzel Sanatlar Lisesi
CemenTürk Dergisi
CemenTürk, 2008 yılından itibaren iki ayda bir yayınlanan hazır beton ve çimento sektörüne ait bir sektör dergisidir. AjansGN’nin öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle sektörel yayıncılığa önemli bir ivme kazandıran CemenTürk, sektörün ortak sesi olmaya devam etmektedir.
Benzer İçerikler
Yorum Yap