Yapı malzemeleri sektörünün global oyuncularından, Sabancı Holding iştiraki olan Çimsa, iş ortaklarıyla birlikte sektörün geleceğine ışık tutan trendleri ve dinamikleri değerlendirdiği 3. Yapı Kimyasalları Semineri’ni 21 Eylül’de Sakıp Sabancı Müzesi’nde gerçekleştirdi. Yüksek katılımla gerçekleşen seminerde, yapı kimyasalları sektöründe ki inovatif uygulamalar ve teknik gelişmeler hakkında bilgi verildi.
Sabancı Holding Çimento Grup Başkanı Mehmet Hacıkamiloğlu: “Mersin’deki Ar-Ge Merkezimiz Formulhane, tam bir inovasyon üssü olarak faaliyet gösteriyor ve yapı kimyasalları sektörüne yön veren ürünler geliştirerek Dünya’da da topluluğumuzu başarıyla temsil ediyor. ” dedi.
Sabancı Holding Çimento Grup Başkanı Mehmet Hacikamiloğlu, seminer açılışında yaptığı konuşmada;
“Biz, Sabancı Grubu olarak 2000’li yılların başından itibaren teknoloji ve inovasyon konularını odağımıza aldık. Ekonomik, toplumsal ve çevresel değer yaratma misyonuyla hareket ederken; inovasyon ve sürdürülebilirlik gibi alanlara düzenli olarak yatırım yaptık.
Çimsa olarak, ülkemiz çimento sektörünün gelişimine öncülük ediyor; yenilikçi ürün ve hizmet kapasitemiz ile yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz.Bu yaklaşımımız ile sadece Türkiye’de değil aynı zamanda tüm dünyada Türkiye çimento sektörünü gururla temsil ediyoruz.
Sürdürülebilirlik anlayışımız ise Çimsa’yı Formülün Adı yapıyor. Bizler çalışmalarımızla, toplu mumuza, çevremize ve ülkemize değer yaratmak vizyonuyla hareket ediyoruz. “ şeklinde konuştu.
Özhatay: “Tüm iş süreçlerimizde bize ışık tutan sürdürülebilirlik anlayışımız, Çimsa’yı Formülün Adı yapıyor.”
Çimsa Genel Müdürü Nevra Özhatay yaptığı konuşmada Türkiye çimento sektörünün global bir oyuncusu olarak inovasyona yaptıkları yatırımlara ve çimento sektörüne öncülük eden yenilikçi uygulamalara değinerek, “2000 yılında kurulan ve bu yıl Mart ayında T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından tescillenen, Türkiye çimento sektöründeki yegâne Ar-Ge Merkezi Formülhane, inovasyon üssü olarak bize Formülün Adı çatısı altında çeşitli özellikte çimentolar sunuyor.
Formülün Adı aslında yenilikçi ve ihtiyaca özel ürünler olarak genişleyen ürün portföyümüzdür. Yenilikçi çözümlerimizin sizin ürünlerinize sağladığı performans ve sizin müşteride yarattığınız değer bizim asıl hedefimizdir” dedi.
CemenTürk Dergisi
CemenTürk, 2008 yılından itibaren iki ayda bir yayınlanan hazır beton ve çimento sektörüne ait bir sektör dergisidir. AjansGN’nin öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle sektörel yayıncılığa önemli bir ivme kazandıran CemenTürk, sektörün ortak sesi olmaya devam etmektedir.
Benzer İçerikler
Yorum Yap