Sabancı Holding iştiraki Çimsa, geçen yılın aynı dönemine göre bu yılın dokuz ayında cirosunu 2 kat artırarak, 1.344 milyon TL’den 2.533 milyon TL’ye çıkardı. Şirketin aynı dönemde net karı ise 665 milyon TL’ye yükseldi. 2021 yılının kendileri için oldukça başarılı geçtiğini vurgulayan Çimsa Genel Müdürü Umut Zenar, şunları söyledi: “Sektöründe uluslararası bir marka olan Çimsa, dünyada beyaz çimento ve CAC gibi katma değerli ürünleriyle farklılaşmış, küresel yolculuğuna sürdürülebilir büyüme odağıyla kararlılıkla devam eden bir şirket. Türkiye’nin en büyük çimento sanayicilerinden biri olarak şirketimiz hem bilanço yönetimi hem karlılık hem de ciro anlamında oldukça başarılı bir yılı geride bırakmaya hazırlanıyor. Her zaman olduğu gibi hissedarlarımız, yatırımcılarımız ve diğer tüm paydaşlarımız için, sürdürülebilir karlılık amacıyla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Haziran ayında, Bunol beyaz çimento fabrikasını iştirakimiz Cimsa Sabancı Cement BV bünyesine kattık. Takip eden dönemde, stratejik adımlarımızı sürdürerek, aldığımız varlık satış kararını Eylül ayı içinde kamuoyu ile paylaşarak resmi onay süreçlerini başlattık. Attığımız bu stratejik adımların büyüme hedeflerimiz doğrultusunda Çimsa’yı ileriye taşıyacağını düşünüyoruz.”

Paylaş

CemenTürk, 2008 yılından itibaren iki ayda bir yayınlanan hazır beton ve çimento sektörüne ait bir sektör dergisidir. AjansGN’nin öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle sektörel yayıncılığa önemli bir ivme kazandıran CemenTürk, sektörün ortak sesi olmaya devam etmektedir.

Yorum Yap

© 2022 CemenTürk Dergisi - Tüm Hakları Saklıdır.

HAKKIMIZDA

CemenTürk, 2008 yılından itibaren iki ayda bir yayınlanan hazır beton ve çimento sektörüne ait bir sektör dergisidir. AjansGN’nin öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle sektörel yayıncılığa önemli bir ivme kazandıran CemenTürk, sektörün ortak sesi olmaya devam etmektedir.

Exit mobile version