Yeni Neslin Sabancısı’ndan aldığı güç ve vizyon doğrultusunda sürdürülebilir ve kârlı başarı elde etme hedefiyle sektörüne öncülük eden Çimsa, 2019 yılının ilk yarıyıl sonuçlarını açıkladı. Çimsa’nın, 2019’un ilk 6 aylık dönemine dair net satış geliri 812 milyon TL, net kârı ise yaklaşık 23,2 milyon TL olarak gerçekleşti.
Çimsa Genel Müdürü Ülkü Özcan,
“Çimsa olarak 2019 yılının ikinci çeyreğinde büyüme hedefimizi sürdürdük. İlk çeyreğe kıyasla satışlarımız %42 artarken faaliyet kârımız da %9 büyüdü. Yurt dışı satışlarımızda büyümeyi sürdürerek yılın ilk yarısında, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre %48 üzerinde bir artış kaydetmeyi başardık. Çimsa’nın ürün gamının arz ettiği çeşitli­lik gerek yurt içi gerekse yurt dışı pazarlarda­ki varlığımızı güçlendirmektedir. Çimsa, beyaz çimento ve özel ürünlerde yarım asra yaklaşan bilgi birikimine ve güçlü bir Ar-Ge’ye sahiptir. Çimsa bugün, küresel piyasalara ihracat yapma kapasitesi, güçlü pazarlama ağı ve son dönemde haya­ta geçirdiği yatırımların sonucunda artan be­yaz çimento kapasitesiyle de yurt dışı pazarların yanı sıra iç piyasada etkinliğini arttırmaya ve sağlıklı marjlarla büyümeye devam edecektir” şeklinde konuştu.

Paylaş

CemenTürk, 2008 yılından itibaren iki ayda bir yayınlanan hazır beton ve çimento sektörüne ait bir sektör dergisidir. AjansGN’nin öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle sektörel yayıncılığa önemli bir ivme kazandıran CemenTürk, sektörün ortak sesi olmaya devam etmektedir.

Yorum Yap

© 2022 CemenTürk Dergisi - Tüm Hakları Saklıdır.

HAKKIMIZDA

CemenTürk, 2008 yılından itibaren iki ayda bir yayınlanan hazır beton ve çimento sektörüne ait bir sektör dergisidir. AjansGN’nin öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle sektörel yayıncılığa önemli bir ivme kazandıran CemenTürk, sektörün ortak sesi olmaya devam etmektedir.

Exit mobile version